امن سرور

میزبانی وب و دامنه و سرور مجازی

امن سرور

میزبانی وب و دامنه و سرور مجازی

  • ۰
  • ۰

در این آموزش با مفهوم Cloud Hosting و یا میزبانی وب ابری آشنا خواهید شد.

میزبانی ابری چیست؟

میزبانی Cloud براساس تکنولوژی های نوآورانه Cloud Computing است که به تعداد نامحدود ماشین ها اجازه می دهد که به عنوان یک سیستم عمل کنند. راه حل های میزبانی دیگر (به اشتراک گذاشته شده یا اختصاصی) تنها به یک دستگاه بستگی دارد، در حالی که امنیت میزبانی وب توسط بسیاری از سرورها تضمین شده است. فن آوری ابر اجازه می دهد ادغام آسان از منابع اضافی، مانند فضا و RAM و به همین ترتیب رشد وب سایت را قادر می سازد.

خدمات میزبانی ابری، میزبانی سایت را در سرورهای مجازی ارائه می دهد که منابع کامپیوتری خود را از شبکه های گسترده ای از سرورهای وب فیزیکی برداشته است. به طور کلی، مشتریان می توانند با توجه به نیازهای خود در هر مرحله به خدمات دسترسی پیدا کنند. این می تواند به صرفه جویی در هزینه منجر شود زیرا آنها فقط باید برای آنچه که استفاده می کنند پرداخت کنند و از این طریق می توانند در هر زمان به آن دسترسی یابند و نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند.

مزایای سرویس میزبانی ابری

  • بالاترین سطح عملکرد وب سایت توسط چندین دستگاه تضمین شده است
  • منابع سرور تضمین شده (CPU، RAM)
  • ذخیره داده های انبوه
  • هیچ نقطه شکستی وجود ندارد
  • انعطاف پذیری رشد وب سایت
  • قیمت گذاری پایین و ویژگی های سخاوتمندانه

رایان وب هاست چگونه اقدام به سرویس دهی میزبانی ابری می کند؟

میزبانی وب رایان وب هاست با استفاده از یک سیستم مجازی سازی بسیار پیشرفته که منابع سرور اختصاصی را برای هر وب سایت در ابر فراهم می کند، اقدام به ارائه هاست به مشتریان خود می کند. این به این معنی است که حتی وب سایت های کوچکتر از سرویس های اختصاصی سرور مانند هاست لینوکس ارزان نیز بهره مند خواهند شد. رایان وب هاست ارائه بسته های میزبانی ابری با پیش تعیین شده را ارائه می دهد که برای طراحی هر نوع پروژه وب طراحی شده اند.

چگونه شروع کنم؟

اگر میخواهید از تکنولوژی نوآورانه ابر استفاده کنید؟ ما خوشحال خواهیم شد که به خدمات میزبانی وبما مراجعه کرده اید. ما بهترین نسبت ویژگی / قیمت را در بازار ارائه می دهیم و بسته های Cloud ما طراحی شده اند که متناسب با هر نوع پروژه های وب طراحی سازگار باشند.

amnserver.com - امن سرور

 

امن سرور

خرید هاست

دامنه

Directadmin

Plesk


  • ۹۶/۰۸/۲۲
  • amn server

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی